Виходець із медіахолдингу Коломойського взяв 7 мільйонів «Дому» на політичні ток-шоу
08.12.2021   //   3 Переглядів

ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» (телеканали «Дом» та «UATV») Мінреінтеграції 6 грудня уклало п’ять угод із ТОВ «Вававейв Філмс» про виробництво телевізійних програм на 6,96 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».

Цьогоріч нададуть послуги підготовчого періоду виробництва п’яти циклів телепрограм російською мовою. Предпродакшн включає у себе розробку та погодження концепції, підбір ведучих, костюмів, реквізиту та потенційних гостей, розробку плану програми, схеми освітлення, музичного супроводу, графічного дизайну, наповнення програми, редакційного бачення і календарно-постановочного плану подальших етапів зйомок.

Усі програми будуть політичними ток-шоу на 49 випусків по 120 хвилин. Продюсером і сценаристом є Юрій Калиновський, а режисером – Андрій Боутенок. Робочі назви такі:

Послуги купили за переговорною процедурою, бо компанія виграла мистецькі конкурси.

Столичною «Вававейв Філмс» зі статутним капіталом 1 тис грн. володіє і керує киянин Юрій Калиновський. Раніше засновницею і директоркою була Надія Коверська з Черкас.

Калиновський володіє ТОВ «Е.В.Ю. Продакшн», де його партнерами є Егіль Одегард та Варон Бонікос-Смітерс із Норвегії. Ще він був контактною особою ТОВ «Гравіс-Кіно» (канал «2+2») і мав електронну пошту y.kalynovskyy@1plus1.tv на сайті каналу «1+1».

«Гравіс-Кіно» належить кіпрській «Grintwood Investments Limited» (50%) і ТОВ «Медіа сервісез Україна» (50%), котрими володіє «CME Ukraine Holding II B.V.» (Нідерланди).

Телеканали «1+1» та «2+2» входять у медіахолдинг «1+1 media» Ігоря Коломойського.

Із січня 2020 року ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» керує Юлія Островська, яка раніше працювала директоркою із виробництва студії «Квартал 95».

Нагадаємо, після Майдану, в 2015 році на технічній базі «Банківського телебачення» НБУ («БТБ»), інформагентства «Укрінформ» і ДТРК «Всесвітня служба УТР» запустили канал іномовлення «UATV». А торік, уже за президентства Володимира Зеленського, на базі іномовлення було створено ще й російськомовний канал «Дом», який позиціонується як мовник для тимчасово окупованих територій. При цьому, як зауважила «Українська правда», карта покриття «Дому» показує, що зона впевненого прийому сигналу ледь доходить до Луганська, а в Криму охоплює крайню північ півострова. Крім того, двоє колишніх працівників каналу «Дом» анонімно повідомили «Українській правді», що їхнє керівництво передавало їм вказівки від Офісу президента щодо того, як писати новини.

Після створення «Дому» держпідприємство почало освоювати значно більше коштів. Так, цьогоріч воно роздало підрядів на 586,05 млн грн. Найбільші стосувалися обладнання на 105,25 млн грн., а також виробництва двох реаліті-шоу «Посетите мой дом» за 34,20 млн грн. і «Украина с первого взгляда» за 33,90 млн грн. та серіалу «Фима» за 18,25 млн грн.

Журналісти програми «Watchdogs» виявили, що оплати за ці реаліті-шоу почалися, коли йшли кастинги ведучих і нічого не було передано, хоча угоди передбачали післяоплату.