Кому належать львівські ЗМІ: Дубневичі, Садовий, Димінський, Хом’як, Починок, Курпіль та інші
29.08.2013   //   158 Переглядів

Незважаючи на спроби концентрації засобів масової інформації в одних руках, львівський медіа-ландшафт залишається на диво різноманітним. Про це йдеться у дослідженні «Наших Грошей. Львів».

У медіа-ходинг братів Дубневичів входять «Львівська газета», радіо FM Галичина, телекомпанія «Гал-ТБ», сайт Galnet.org. Нагадаємо, Ярослав Дубневич є народним депутатом від «Удару», а його брат Богдан програв вибори по мажоритарному округу. Брати Дубневичі також відомі як власники «Корпорації колійні ремонтні технології», яка отримувала мільярдні замовлення від «Укрзалізниці».

Один з найбагатших львів’ян Петро Димінський контролює Телеканал ZIK та інформаційне агентство ZIK. Медіахолдинг Димінського агресивно розвивається, зокрема, Димінський нібито висловив готовність вкласти $2 млн у розвиток телевиробництва у Києві. Димінському належить частка у групі «Контініум» та футбольний клуб «Карпати».

Колишній голова львівської податкової, а нині директор департаменту екології та природних ресурсів Львівської облдержадміністрації  Мирослав Хом’як контролює ТРК «Львівська хвиля» та сайт «Гал-інфо».

У медіа-холдинг мера Львова Андрія Садового входять Радіо Люкс, Zaxid.net, Телеканал 24, Радіо 24, Football 24.

Група «Експрес Медіа» Ігоря Починка об’єднує видання Експрес, Post Поступ, Порадник господаря, Моя сповідь, Добрий лікар, Вісник пенсіонера, Блискавка, Порадник жіночий, Рецепти Господині, Газета Поділля, Теле Експрес, Cool Expres, сайт Expres.ua.

Видання Високий замок, Добрий господар, Добре здоров’я, Добра кухня, Життя і жінка, сайт WZ.lviv.ua входять у групу «Високий замок». Головою правління ПрАТ «Видавничий дім «Високий замок» є Наталія Балюк, дружина народного депутата Степана Курпіля («Батьківщина»).

Про решту львівських ЗМІ та подробиці щодо схем власності и вищеописаних групах див. у дослідженні «Кому належать львівські ЗМІ».