У справі Еx.UA сплила фірма, що допомогала Бойкові купувати його вишку (видалено)
06.02.2012   //   61 Переглядів

30 травня 2017 року до “Наших грошей” надійшов лист від керівника “BNE IntelliNews” Джеймса Хаммонда. Він попросив видалити з нашої новини посилання на Business New Europe  і журналіста Грехема Стека. Мовляв, у статті були якісь неточності, але які саме – невідомо. І це може призвести “Наші гроші” до фінансових та судових збитків:

“We are asking that you remove all remove all references to Business New Europe and Mr. Stack regarding this article.  There were inaccuracies in this article that may expose you to litigation and financial damages”.

Наразі оригінальну статтю з сайту Business New Europe видалено.