«Дзеркало тижня» подає на міністра Бойко до суду за «заказуху»
04.06.2011   //   22 Переглядів

Тижневик «Дзеркало тижня» вирішив подати позов до суду на міністра енергетики Юрія Бойко через його звинувачення в «стопроцентній замовності» матеріалу, у якому описувалась схема придбання бурової установки. Про це повідомляється в статті «СБУ в помощь», опублікованій в останньому числі тижневика.

Нагадаємо, Юрій Бойко звинуватив журналістів з замовному характері матеріалу «Вишка для Бойко».

«Це чиєсь замовлення. Ми зараз попросили СБУ, щоб з`ясували, хто замовник… Це заказуха – сто відсотків», – заявив Бойко, припустивши, що замовлення могло бути викликане бажанням зірвати терміни початку видобутку Україною нафти і газу на Чорноморському шельфі.

Разом з тим, до СБУ звернувся також президент Віктор Янукович, якого цікавить скільки саме було переплачено на закупівлі бурової установки і чия це була схема.

В статті «Дзеркала тижня», яка викликала обурення Юрія Бойко, була описана схема придбання бурової платформи «Петро Годованець» за $400 млн у британських посередників, тоді як у сінгапурського виробника вона коштувала на $150 млн дешевше.